wtorek, 17 stycznia 2017

Podsumowanie konkursu.

Śmiech, żal, zniewaga. Całe podsumowanie.
Nie wiem, czy wy, pracowici członkowie społeczeństwa. jesteście na tyle (PIII), żeby nie zauważyć ogłoszenia o konkursie, czy też na tyle leniwi, że aż chorobliwie pracowici.
A o adminach mogę powiedzieć jedno: Ja też mam was w takim poważaniu, w jakim wy macie mnie. Mogę liczyć jedynie na nieocenioną emerytowaną Betę, Duncana, która jako jedyna zgłosiła swoją pracę. I na Ember, na pewno.
I nie mogę rozdać nagród, bo nic jej do zaoferowania większego nie mam. Jedynie chwałę, chwałę dla niej, oklaski proszę. (PS Jeśli chcesz sobie coś wybrać, zgłoś się do mnie z propozycją). Warto podsumować jej pracę i zamieścić do niej link: Praca konkursowa Claris
Oceniłam ją 8/10.
A tu notka do was, szanowni członkowie, mający mnie głęboko.........w głębokim poszanowaniu. Za taką aktywność większości, a PRZEDE WSZYSTKIM braku zgłoszonych problemów i nieobecności, powinnam postawić na klasówce zera. Zera. Jeśli ja daję radę być tu codziennie i odpisywać kilka godzin później, to wy też możecie.
JESTEM zdruzgotana.
JESTEM zawiedziona.
KREW mnie zalewa.
BĘDĘ, bo mam pełne prawo po tym, co tu się dzieje (a raczej nic się nie dzieje...)

~Alfa Heaven, Emerytowana Alfa Layla, Emerytowana Alfa Ice i Blood

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz